Inga ordrar skickas mellan 29/10 – 10/11 pga lagerflytt. Läs mer ->

Inga ordrar skickas mellan 29/10 – 10/11. Läs mer ->

Customer Success Agent

Vi söker en Customer Success Agent med fokus på Koncept!

 

Om företaget

Livv är marknadsledande i norra Europa och erbjuder det största sortimentet av tillbehör för hotell-, spa-, konferens- och restaurangbranschen. Vi har vuxit snabbt sedan starten, samtidigt som vi bevarat en stark företagskultur och en äkta entreprenörsanda. Vårt mål är att skapa en professionell och engagerande arbetsmiljö för både kollegor och kunder. Vi är kända för vår lyhördhet och flexibilitet, och vi välkomnar gärna nya utmaningar.

Vårt huvudkontor och centrallager finns i Västerås, och vi samarbetar med producenter och leverantörer över hela världen. Tillsammans hjälper vi kunder att utveckla unika koncept och produkter som förbättrar gästupplevelsen, med fokus på miljö och hållbarhet. Vi väljer noggrant leverantörer som följer etiska riktlinjer och använder miljövänliga tillverkningsprocesser och råvaror.

Inom Livv Group ingår även kosmetikafabriken Unique i Stockholm, som är Skandinaviens största tillverkare av tvål och kosmetika för hotellbranschen, samt Livv OY med kontor och lager i Helsingfors, Finland.

Vi värdesätter hälsa och välmående, därför erbjuder vi gemensam träning med PT varje fredag! Ingen press att vara en triatlet – bara en vilja att ha kul och hålla sig aktiv.

 

Om tjänsten

Som Customer Success Agent (CSA) på Livv kommer du att arbeta nära Koncept-teamet, som utvecklar kundunika produkter som morgonrockar och tofflor med hotellets logotyp. Du blir Koncept-teamets viktigaste stödfunktion och kommer att ha en nära dialog med både leverantörer och kunder för att säkerställa att vi alltid levererar produkter av högsta kvalitet.

Detta är en helt ny tjänst vilket innebär att du får vara med och utveckla på vilket sätt vi ska jobba framåt. Tjänsten innebär att du bidrar till utvecklingen av arbetsmetoder och stöder inköp, uppföljningar samt affärsområdets förbättringar. Du kommer också att samarbeta med andra CSA inom avdelningen och hantera försäljning, rådgivning, beställningar, avtal och orderhantering. Din insats kommer att vara avgörande för att underlätta avdelningens arbete och hjälpa kunder att fokusera på sin kärnverksamhet. Med vårt proaktiva arbetssätt och kunskap skapar vi förutsättningar för att våra kunder ska kunna fokusera på sin kärnverksamhet. Vi sätter alltid ”kunden i fokus” och erbjuder lösningsorienterat stöd för att möta deras dagliga utmaningar.

Du blir en del av Livv-familjen och vår säljorganisation, där vi strävar efter att skapa en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Vi värdesätter utveckling, mångfald, öppenhet och ett långsiktigt och ansvarsfullt agerande. Vår värdegrund, PEPP – Professionalism, Engagemang, Proaktivitet och Positiv Inställning – genomsyrar vår verksamhet och vägleder oss i vårt arbete.

 

Om dig

Vi söker dig som är strukturerad, serviceinriktad och lösningsorienterad. Erfarenhet av försäljning och administrativt arbete är ett stort plus. Du är en lagspelare med en positiv inställning och ett ägandeskap över dina arbetsuppgifter. Du ser fram emot att vara en viktig del av Livvs fortsatta resa!

 

Du kommer bland annat att jobba med

Support till företagets Key Account Managers

Kontakt och uppföljning med leverantörer

Stötta inköpsavdelningen

Bygga och underhålla kundrelationer

Kundservice via telefon och e-post

Försäljning och orderhantering

 

Vi söker dig som

Har erfarenhet från service och kundvård

Är strukturerad och initiativrik

Tar egna initiativ och räcker upp handen

Engagerar dig för att skapa bästa möjliga Livv-upplevelse

Har god kunskap i Office

Kommunicerar flytande på svenska och engelska

Har B-körkort

 

Som person är du

Kommunikativ – du uttrycker dig tydligt och effektivt

Kreativ – du hittar nya lösningar och bidrar med idéer.

Driven – du lägger stor vikt vid att alltid göra ditt bästa

 

Praktisk information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid, 08:00–17:00 vardagar

Plats: Västerås

Lön: Fast lön, sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och tjänstepension

Ansökan sker till rekrytering@livv.se senast den 1 november 2024.
Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om jobbet

Avdelning
Customer Success Agent
Placering
Västerås
Sista ansökningsdag
2024-11-1
Kontaktperson

Osäker om tjänsten passar dig?

Du kan alltid skicka in en spontanansökan.

Få offert på Customer Success Agent

Fyll i formuläret så återkommer vi så snart som möjligt

Få offert

Sök jobb som Customer Success Agent

Fyll i formuläret och bifoga ditt CV så hör vi av oss!

Lyckad prenumeration!

Du måste nu verifiera att det är din e-postadress. Följ stregen i mejlet du fått.