0 0 kr

VI SÖKER: Customer Success Administrator

Om företaget

Livv har sedan starten vuxit starkt och idag är Livv marknadsledande, samtidigt som man lyckats behålla en stark kultur och en sann entreprenörsanda. Vi får ofta höra att vi är professionella, har säkra leveranser, lyhörda för både produkt- och kundutveckling samt tillmötesgående.

Tillsammans med våra kunder löser du dagliga utmaningar. Som innesäljare på Livv arbetar du för att göra våra kunders vardag enklare och vår kunskap och proaktiva arbetssätt gör det enklare att driva deras affärsverksamhet.

Som ledande leverantör av hotellinredning i Skandinavien ligger det oss varmt om hjärtat att du ska kunna leverera hållbara upplevelser. Vi vill att du ska veta att vi bryr oss på riktigt. Vårt mål är att endast använda leverantörer med miljövänliga tillverkningsprocesser. Det är viktigt att de produkter vi levererar till hotell, spa eller restaurang är tillverkade av miljövänliga råvaror.

Inom vårt affärsområde är vi en ledande leverantör av textilier och kundunika koncept inom spa. Därför ser vi till att vara en helhetsleverantör med tydlig inriktning att leverera kvalitativa och hållbara upplevelser. Under pandemin har vi applicerat vårt arbetssätt inom hygienartiklar – vilket gjorde att vi lyckades nå ”all-time-high” ännu en gång mycket tack vare vårt mantra: ”Förändring är vårt normaltillstånd. Vi ser inga problem, bara möjligheter.”

Hälsan är viktig, därför ”boostar” vi alla anställda med gemensam träning med PT varje fredag. Du behöver inte vara en triatlet eller mästare inom crossfit. Vi ser gärna att träning och hälsa är en naturlig del av ditt liv.

Om tjänsten

Som CSA samarbetar du med kollegor från alla våra segment för att ge våra kunder bästa, tänkbara service och lösningar. Du arbetar med rådgivning, beställningar, avtal, offerter, orderhantering, kontakt med leverantörer samt enklare ekonomiska arbetsuppgifter så som tex fakturering. Som innesäljare kommer du vara en del av ett professionellt säljteam om 5 medarbetare där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för försäljningen till Livv´s  kunder inom Norden. Din placering kommer att vara på Livv´s huvudkontor i centrala Västerås, tjänsten är på heltid med arbetstider vardagar mellan 08.00 – 17:00.

Du blir en del av Sveriges  roligaste och mest affärsinriktade säljorganisation. Ja, vi är en trygg arbetsgivare, som främjar utveckling, mångfald, öppenhet, samt ett långsiktigt och ansvarsfullt agerande. Våra värderingar – Glädje, Engagemang och Professionalism – vägleder oss i vardagen.

Om dig

Som CSA behöver du vara en ”doer”, strukturerad, serviceinriktad och lösningsorienterad. Tidigare erfarenhet från att arbeta administrativt med affärssystemet Pyramid samt marknadskommunikativt kreativ, kommer att hjälpa dig i din roll. Vi ser det som en förutsättning att du även har en egen erfarenhet av försäljning. Du motiveras av att skapa goda relationer och att överträffa kundernas förväntan lika starkt som du brinner för att ro affärer i hamn. Vidare är du öppen, ansvarsfull och engagerad och känner ett ägarskap för dina arbetsuppgifter. Du ser fram emot att vara en viktig del av Livv´s fortsatta resa!

 

Du kommer bland annat att:

  • Orderhantering

  • Enklare administrativa uppgifter: Fakturering, påminnelsehantering

  • Kundtjänst (svara på mail samt telefonsamtal)

  • Support till Key Accounts Manager

  • Enklare inköp

  • Offerter

  • Uppsökande försäljning hos befintlig som potentiella kunder

  • Ta fram statistik och göra enklare presentationer för ledningen

  • Ge förslag till och skriva content till företagets sociala medier

  • Ge förslag till och skriva content till företagets webb

  • Ge förslag till och skriva innehåll till nyhetsbrev

  • Översätta kortare texter från svenska till Engelska

  • Säkra att företagets svenska del av webben hålls SEO-optimerad

 

Vi söker dig som:

  • Gärna har erfarenhet av att arbeta med SEO-optimering av webbsidor

  • Har arbetat i ett CMS-verktyg tidigare

  • Har erfarenhet av att arbeta med Pyramid som affärssystem

  • Kunskap inom office

  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

  • B-körkort

 

Som person är du:

  • Kommunikativ - du är bra på att kommunicera på ett tydligt sätt både muntligt och skriftligt

  • Kreativ - du har en god förmåga att finna nya lösningar på problem och att komma med egna idéer

  • Driven - du har ett stort engagemang i det du tar dig an och du lägger stor vikt vid att alltid göra ditt bästa

 

Start: 1 maj 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, 8-17

Plats: Västerås

Lön: Fast lön, sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag + årlig bonus enligt Livv policy, tjänstepension

 

Frågor och funderingar besvaras av Head Of Sales, Mikael Ahlfors

mikael@livv.se 

076-1647717

Ansök här: rekrytering@livv.se

Skicka in din ansökan snarast. 19 mars är sista ansökningsdag. Dock kan tjänsten komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

 


 
 

 

 

Produkten har blivit tillagd i varukorgen